آگاه: به گزارش سیانبیسی، شرکت مذکور این اپدیت را در سیستم توصیه خود اعلام کرد و گفت تغییرات مذکور از ۱۶ دسامبر ۲۰۲۵ میلادی اجرایی میشود. کاربران از هفتم اکتبر نوتیفیکیشنهای تغییرات را دریافت خواهند کرد.
این اقدام نشاندهنده تلاش متا برای پیوند بهتر سرمایهگذاریهای میلیارد دلاری خود در حوزه هوشمصنوعی مولد با کسبوکار اصلی تبلیغات انلاین است. این شرکت تابستان سال جاری میلادی یک کمپین گسترده استخدام و هزینهکرد در حوزه هوشمصنوعی برگزار و در گزارش درآمد سهماهه دوم خود در جولای اعلام کرد این ابتکارات هوشمصنوعی منجر به رشد هزینههای سالانه بالاتر در سال ۲۰۲۶ نسبت به سال ۲۰۲۵ خواهد شد. متا هماکنون قابلیتهای هوشمصنوعی مولد را از طریق دستیار دیجیتال Meta AI در اختیار کاربران قرار میدهد که در اپهایی مانند فیسبوک، اینستاگرام، واتساپ و مسنجر ادغام شده است. Meta AI همچنین بهعنوان یک اپلیکیشن و وبسایت مستقل نیز در دسترس است. کاربران میتوانند مانند تعامل با چتجیپیتی متعلق اوپنایای، با Meta AI نیز گفتوگو کنند و از آن درخواست مسیرنمایی یا تولید تصاویر برحسب دستوراتشان کنند. کریستی هریس مدیر حریم خصوصی و سیاستگذاری داده متا در شیوه کارکرد این اپدیت و تبلیغاتی که مردم در فیس بوک، اینستاگرام دیگر اپهای مرتبط با متا میبینند، توضیحاتی داد و یک مثال زد. بهعنوان مثال هنگامی که کاربران با Meta AI در باب برنامهریزی تعطیلات خانوادگی چتی میکنند، پاسخهای این دستیار صوتی روی نوع ریلزهایی که برای آنها در فیسبوک توصیه میشود، تاثیر خواهد گذاشت. همچنین تعاملهای صوتی افراد با Meta AI هنگام استفاده از عینک ریبن متا نیز روی موتور توصیه شرکت تاثیر خواهدداشت. بنابراین خواه فرد از کیبورد برای تایپ تعاملات یا از نسخه صوتی استفاده کند، متا از این سیگنالها استفاده خواهد کرد.
۱۲ مهر ۱۴۰۴ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۱۶٬۶۸۶
متا بهزودی تبلیغات و سایر محتواها را براساس تعامل کاربران با دستیار دیجیتال شرکت و محصولات مرتبط که توسط هوشمصنوعی مولد پشتیبانی میشوند، به نمایش خواهد گذاشت.

نظر شما