امیر سعید ایروانی
-
سفیر ایران در سازمان ملل:
آمریکا منبع بیثباتی است
امیرسعید ایروانی، سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان ملل در نامهای به آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل و فو کونگ، رئیس دورهای شورای امنیت، به ادعاعای نماینده آمریکا در نشست ۱۰۱۵۳ شورای امنیت درباره وضعیت خاورمیانه قاطعانه پاسخ داد.
-
راهــــزن مـتوهـم
رئیسجمهور آمریکا صریحا به دزدی دریایی علیه ایران اقرار کرده است. این اقدام راهزنانه آمریکا، آشکارا مغایر با منشور سازمان ملل و مقوله آزادی دریانوردی وفق کنوانسیون حقوق دریاهاست. از سوی دیگر، اعتراف ترامپ به دزدی دریایی، بار دیگر سیاست تروریسم اقتصادی آمریکا را در قبال ملتها، عیان میکند.
-
مدیرکل یک نهاد بینالمللی یا مزدبگیر آمریکا؟
گــروســی در جبهه دشمن است
محمد اسلامی، معاون رئیسجمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی روز گذشته (چهارشنبه سوم دی) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه سهشنبه شب شورای امنیت و نکات مطرح شده در آن گفت: دیگر نمیتوان گفت نکات مطرح شده در این نشست باعث تاسف است بلکه ما باید خوشحال باشیم که نقش و فشاری که آمریکاییها در این ۲۵ سال بر صنعت هستهای ایران وارد کردند امروز دیگر کاملا واضح شده است و در سند استراتژی امنیت ملیشان هم به وضوح نوشتند که منافع آمریکا را از طریق سازمانهای بینالمللی پیگیری نمیکنند و همان قانون جنگل و زور همچنان در دستور کارشان باشد.
-
سیاسیکاری آمریکا و تروئیکای اروپایی با پیشنویس قطعنامه ضد ایرانی
هشدار قاطع ایران به شورای حکام پسابرجام
آمریکا و تروئیکای اروپایی (فرانسه، انگلیس و آلمان) در چارچوب سیاسیکاریهای خود در موضوع هستهای ایران و با دنبال کردن مسیر ناکام فعالسازی سازوکاز ماشه، پیشنویس قطعنامه ضد ایرانی را به شورای حکام آژانس بینالمللی انرژی اتمی ارائه کردند.
-
آژانس بینالمللی انرژی اتمی؛ نهادی که اعتبارش را به مستکبران فروخت
مدیــر کل جنگ افروز
فردا چهارشنبه نشست شورای حکام آژانس بینالمللی انرژی اتمی در شهر وین برگزار میشود؛ در آستانه برگزاری این نشست، سیاسیکاریها و شیطنتهای تروئیکای اروپایی و آمریکا در قبال موضوع هستهای ایران، شدت گرفته است. در این میان گروسی ،مدیرکل آژانس نیز به طور کامل در نقشه دشمنان ملت ایران بازی میکند.
-
ماشهبازی
پنجشنبه گذشته سه کشور اروپایی فرانسه، آلمان و انگلیس در نامهای به اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد خواستار فعال شدن مکانیسم ماشه (بازگشت تحریمها علیه ایران) شدند.