آگاه: به نقل از رویترز، مگنوم تصمیم دارد با استفاده از هوشمصنوعی NotCo میزان کالری در بستنی را بررسی کند و محصولات جدید گیاهی بسازد و علاوه بر آن به مدیریت افزایش هزینههای کالا نیز کمک کند. به گفته مدیر ارشد تحقیق، طراحی و نوآوری شرکت بستنیسازی مگنوم، مشتریان میخواهند از بستنی لذت ببرند، اما به دنبال وعدههای کوچکتر و محصولات حافظ محیطزیستتری هستند. مگنوم که برندهای بن اند جری و کورنتو را نیز در بر میگیرد، یکی از ۱۲ شرکت تولیدکننده کالای مصرفی است که برای تحول محصولاتش با NotCo همکاری میکند. طی چند سال قبل بیشتر تولیدکنندگان مواد غذایی، از هوشمصنوعی این شرکت برای واکنش سریعتر به تغییر ذائقه مشتریان استفاده کردهاند. شرکتها از فناوری NotCo برای یافتن جایگزینهایی برای رنگهای مصنوعی، کاهش میزان شکر و خلق طعمهای محبوبی مانند شکلات دوبی استفاده میکنند.
۲ مهر ۱۴۰۴ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۱۶٬۴۱۵
یک شرکت بستنیسازی قرار است از هوشمصنوعی استارتآپ شیلیایی NotCo برای تغییر فرمول محصولات و همچنین خلق بستنیهای جدید استفاده کند.

نظر شما